Rubba dubb dubb

Jag har precis avslutat en avslappnande badstund. Eller jag försökte iaf slappna av. Tände ljus, använda mitt (som Bella kallade det när jag fick det i julklapp) halvbögiga vaniljdoftande badskum och satte på lite musik. Där låg jag i halvmörkret och försökte slappna av. Gick väl ganska bra i sådär 5 min, sen började jag bli rastlös och varm och obekväm. Att det ska vara så svårt att bara ligga där och vara lixom. Jag skulle ju verkligen behöva låta hjärnan vila från tankar och bekymmer.
Oh well, några minuter är väl bättre än inga minuter, right?

Som vanligt så är det inte killen i badet som har skrivit bloggen ;)

Kommentarer
Postat av: Satu

hahaha killen? jag såg inte ens honom förrän du skrev det.. hmm..



alltså jag är likadan.. iofs så ligger jag nog kvar 30min men 25 av dom sover ja HAHAHA somnar alltid!



Skulle också vilja vara en sån som bara ligger och vilar och slappar i badet i 1h.. hmm.. maybe we should try it together sometime?;);)

2010-01-15 @ 18:34:19
URL: http://www.metrobloggen.se/Saaatu
Postat av: Isabella

Du är fan GULD! haha!

2010-01-16 @ 19:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0