Ny dator, nya bebisar, bambi och födelsedag!

Hallihallå!

Idag bloggar jag från min nya dator som världens bästa pappa köpt till mig i födelsedagspresent. =) Så nu håller jag på å orineterar mig i alla funktioner och inställningar för att göra datorn lite personligare.

Igår var jag äntligen över och hälsade på Hannas små grodor. Dom var så omöjligt små. =) Satt med den äldsta i knät i mer än 1 timme och jag hade nog kunnat sitta med honom hur länge som helst. Jag föll pladask. Dom var hur snälla som helst och bara sov, men sen fick den äldsta ont i magen och började gråta. Stackars liten. Man riktigt kände smärtan. =(

Sen blev det en kort promenad över till Satu där mat och vin väntade. Vi satt och snackade och skrattade som vi alltid gör när vi hänger =) Sen blev det en bambi promenad till macken. Vi halkade runt och skrattade och hade oss. Sen blev det hemgång för mig och bums i säng. Var så sjukt trött när jag kom hem att jag somnade så fort huvudet nuddade kudden.

Innan jag somnade hann jag iaf skicka ett sms till Isabella som fyller år idag! =) Grattis igen världens bästa syster! Hoppas du får en sjukt rolig dag! Älskar dig!! Puss

Kommentarer
Postat av: Satu

Fasiken va bra du skriver:) Åh va kul med nya datorn hihi! Säg till om du behöver ett gäng bilder?



Jag satt vaken till halv 3 framför datorn o msn-chattade haha, de va längesen.. Sen somna jag.. Vaknade 8 första gången, ganska pigg faktiskt, sen drog tommy till jobbet och jag sov vidare. Vaknade till flera gånger men steg faktiskt inte upp förrän 14,00! HAHA SICK

2010-01-14 @ 14:38:17
URL: http://www.metrobloggen.se/Saaatu
Postat av: Ahnna

Tack =)Nu måste jag bara bli lika rutinerad som du.

Har setat och pillat med datorn nästan hela dan. hehe

Och jag gick upp klockan 8.55 idag, så det blev hela 15 min sovmorgon. hahaha

2010-01-14 @ 15:20:05
Postat av: Satu

Jag tycker bestämt att du ska byta till metrobloggen.se NU! Det här med blogg.se är fan inge bra shit alltså :D lovar de kommer ge dej fler besökare oxo;)

2010-01-15 @ 12:56:50
URL: http://www.metrobloggen.se/Saaatu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0