Januari 2010

Hallihallå alla glad! (och sura oxå för den delen, men till er säger jag bara; Hej!)

Då var det Januari igen och ett nytt år. För er som missat det är det nu 2010.
Så nu blir det nya tag och nya äventyr. Om mindre än en månad blir det flytt till Uppsala och studier. Känner mig lite nervös, men det ska nog gå bra. Det jag tänker mest på just nu är boendet. Har ju fått studentrum på Sernandersväg (Flogsta) och jag har inte sett hur rummen ser ut. Tänkte inspektera rummet när jag fått nykeln och sen flytta in helgen efter. Ska bli intressant att dela kök, men jag är iaf glad att man har egen toa och dusch.

Sen så har ju fröken Hanna Alexander ynglat av sig. 4 januari fick tvillingarna se dagens ljus. =)

Sötnosarna gosar redan =) Det gillar vi!
Pojkarna har dock inte fått några namn än så kom gärna med förslag!

Ska vara lite flitigare i mitt skrivande nu. Har ju mkt att hålla er uppdaterade om =)
Ha en fortsatt trevlig början på året!
Pussar på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0