CSN

Är det nån som har sökt studiemedel och allt har gått smidigt?? Ingen?
Förvånar mig inte.

Idag fick jag mitt beslut. Dom hade skrivit en helt annan utbildning (det var iaf på samma skola) och startdatumet var 21 dagar fel. Sjyst om jag skulle få pengarna tidigare, men det var fel åt andra hållet. Plus att jag kan inte skicka in dom, av skolan, rättade uppgifterna förrän tidigast dagen jag börjar. =)"!!¤%&T Sen får vi se hur många veckor jag måste vänta medan dom behandlar dom nya uppgifterna. Tur att man inte behöver betala hyra och köpa busskort och sånt.... eller vänta!
DET MÅSTE JAG JU!!

Nu får jag väl hålla tummarna att det för en gångs skull ska gå smidigt......

Kommentarer
Postat av: Satu

Hahahahha! IDIOTER! Näe, det går fan aldrig smärtfritt genom CSN... grrrr!

2010-01-08 @ 12:21:42
URL: http://www.metrobloggen.se/Saaatu
Postat av: Ahnna

men jag ska kanske inte bli förvånad...

2010-01-08 @ 12:24:54
Postat av: ingrid

Nä csn är inte att lita på. Men synd att det inte går att ändra o sända tillbaka rätta uppgifter? Är du helt säker? Du kanske kan ringa dem o va lite på. Tycker du måste ju kunna få pengar att leva på när du är berättigad. Om de gör fel ska inte du behöva lida. Kram

2010-01-08 @ 15:48:25
URL: http://sunshinelove.blogg.se/
Postat av: Ahnna

Jag har ringt och pratat. Pappret jag ska skicka in är studieförsäkran och den skriver skolan på när man börjar. Får se hur det går.

2010-01-08 @ 16:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0