Beachbody here I come!

Sitter framför datorn och kollar resmål. Är otroligt sugen på att åka utomlands i år. Senast jag åkte utanför Sveriges gränser var...hmm.. få se nu.... sommaren 2006 tror jag det va. En vecka i Turkiet med Michaela, hennes pojkvän och hans kompis. Men det blev inte så mkt solsemester som vi hoppats på, men vi fick uppleva storstaden Istanbul så som turkarna själva upplever den. Det var riktigt intensivt.! hehe

Så nu är jag sugen på en "bada, snorkla, sola och äta middag vid havet" semester. Så jag får lägga undan lite cash och börja jobba på beachbodyn. Plus att jag får en ursäkt för att köpa en ny bikini eller två, tre, God forbid maybe even four!!!
Lugna ner dig nu Ahnna. Spara pengar sa vi. (Älskar bikinis)

Sen gäller det ju bara att ha nån eller några som hänger på. Är ju mkt roligare att åka utomlands med polare. =)

Oki, då var det bestämt! Utlandssemester för Ahnka i år! =)

Kommentarer
Postat av: Satu

Jag vill väldigt gärna åka med dig=) Först o främst ska jag spara pengar så jag och Tommy kan åka och sen ska jag försöka spara ihop så jag kan åka med dig senare i år, vill riktigt gärna, en riktigt semester, med snorkel, sol&bad, god mat och dricka:)

2010-01-12 @ 20:11:03
URL: http://www.metrobloggen.se/Saaatu
Postat av: Ahnna

Skulle vara riktigt roligt =)

2010-01-12 @ 20:50:31
URL: http://ahnka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0