TGI Friday!

Godmorning people!
Då var det fredag och jag är lite mer utvilad än tidigare i veckan. Var på infomötet/ antagningsintervjun igår i Uppsala. Dagen började klockan 05.00, tänkte att jag gärna ville ha lite extra tid på mig på morgonen. Tror ni jag hann äta min frukost? Nope! Sen blev det bussen ner på stan, bussen till Uppsala och en omväg på ca 45min till Folkuniversitetet. Japp, 45 min. Jag gick nämligen vilse det första jag gjorde. Tur att jag har lite framförhållning och tog en tidig buss för att ha lite "gå vilse tid".

Först fick vi presentera oss för alla och berätta vad vi hade för mål med utbildningen, sen fick vi lite info om KY och utbildningen. När detta var klar delades vi in i grupper och fick en uppgift att lösa under dagen för att sen redovisa. Jag hamnade i en grupp med riktigt trevliga personer och tycker faktiskt att våran redovisning var en av de bästa. =)

Mitt i grupparbetet bröt vi för lunch en timme. Vi käkade på en restaurang i närheten. Det jag valde föll mig inte alls i smaken. Fick t.o.m. lite ont i magen, så det blev bara några tuggor. =(
Medans vi höll på och löste uppgiften plockade lärarna ut oss en och en och intervjuade oss. Jag tror det gick ganska bra. Eller jag tyckte det gick jättebra. Sen är det ju bara att hoppas att läraren också tyckte det. *håller tummarna*

När vi var klara tog jag och en av tjejerna i min grupp sällskap till tågstationen. Det tog 5 min för oss att ta oss dit. Gissa om eniro lurade mig!!!
Väl hemma hade jag världens huvudvärk och magont. Kanske berodde på sömnbristen, matbristen och att spänningarna släppte. Men det var skönt att ha det gjort iaf.

Så inatt fick jag äntligen sova lite. =)

Kommentarer
Postat av: Satu

TGI?! Ja satt här i ca 5 min och klurade på vad det betyder? Kom till slut, nyss, äntligen fram till att det måste bara ThankGodIts friday?hahahah... Skönt att du fick sova lite :)

2009-12-11 @ 12:31:22
URL: http://www.metrobloggen.se/Saaatu
Postat av: Ahnna

Hahaha. Jo, det stämmer. =)

2009-12-11 @ 13:20:46
Postat av: Hanna

Vad vi har börjat blogga nu då! men kul att man har ngt att läsa! :-D

btw.. du lääääär ju bjuda på lussebullar o mjölk!

2009-12-11 @ 13:54:01
URL: http://hannaslillavarld.blogg.se/
Postat av: Isabella

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE Du är bäst! <3

2009-12-11 @ 20:03:03
URL: http://isabellagroden.blogg.se/
Postat av: Ahnna

Äsch då... =)

2009-12-12 @ 10:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0