It's just another Manic Monday

Hallihallå!

Så var det måndag igen. Veckorna går ju sjukt fort. Snart är det jul oxå och jag har inte köpt en enda present eller ens funderat på vad jag ska köpa. Men det är inte så ovanligt när det gäller mig. jag är nästan alltid ute i sista sekunden. Jag hittar säkert nåt bra.

Ja, nu har man fått boende i Uppsala. Blev erbjuden ett studentrum och har tackat ja. Nu gäller det bara att komma in på utbildningen. Jag ska på infomöte/antagningsintervju på torsdag, så det är bara att hålla tummarna för mig!! =)

Idag går jag på bensinångor(kan man säga så? Oh well, I did! So there!) Hade sjukt svårt att somna igår kväll. En miljard tankar började surra runt i huvudet på mig så fort huvudet nuddade kudden.
Tänk om jag inte kommer in.... Tänk om jag kommer in, men inte är bra nog... Bla bla bla... Så låg jag en lång stund, tills jag försökte tänka: Tänk inte! Men då surrade ju "Tänk inte" runt. Jag somnade tillslut, men vaknade en sådär 10 ggr under natten, så jag fick väl en 2-3 timmars sömn. Wuuunderbaum!
Så idag är man piggast i stan bara för att folk inte ska märka att man egentligen går i sömnen.

Kommentarer
Postat av: ingrid

Vad roligt du får komma på intervju/informationsmöte. MÅste vara ett gott tecken :-) Lycka till.

2009-12-08 @ 12:18:59
URL: http://www.sunshinelove.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0