Hej mitt vinterland

Idag bloggar jag från ett vintrigt Sverige. Snön har äntligen dykt upp =) Beautiful!

Igår fick jag veta att jag kommit in på min utbildning i Uppsala; KY Försäljning inom detaljhandeln. Dessutom har jag fått ett studentrum, så i februari bär det av till Uppsala =). Tack alla ni som höll tummarna för mig. =)

Så igår firade jag lite med Michaela. Vi hängde hos henne och snacka lite skit och drack lite öl. Sen tog vi med oss hennes valp, Leon, ut i snön. Det var första gången han såg snö, så han var superuppspelt och hoppade runt och försökte fånga snöflingorna som föll. Hur gulligt som helst. Om ett gott skratt förlänger livet kommer gårdagen att ha skänt oss måååånga extra år. =)

Imorgon ska jag ev. träna med Satu och sen ha dejt med Ingrid på kvällen. Det blir middag på Jensen's Bøfhus och sen bio. Ska bli trevligt!



Kommentarer
Postat av: Satu

Ja, hur blir det? alldeles upp till dig;) jag är på, det vet du! Puss

2009-12-15 @ 21:36:34
URL: http://www.metrobloggen.se/Saaatu
Postat av: Satu

Du var jätteduktig idag!! Stolt över dig :) Stark också! Hihi.. Puss på dig!

2009-12-16 @ 17:10:39
URL: http://www.metrobloggen.se/Saaatu
Postat av: Ahnna

Tack =) Det var jättekul å träna med dig. det får vi göra om. Puss på dig!

2009-12-17 @ 15:46:07
Postat av: Anonym

Måste ju ha en bild på leon också så alla får se vilken underbar hund det e vi pratar om =P



http://www.facebook.com/photo.php?pid=4182385&id=709889941

2009-12-26 @ 20:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0