Gammal tant

Hallihallå!
Idag är det fredag igen...hm? Var det inte det nyss? Den här veckan har gått sjukt fort asså.
I onsdags blev det benträning på gymmet med Satu och sen mat på Jensen's Bøfhus med Ingrid. Riktigt gott, men lite virrig personal hehe.
Sen tog jag och Ingrid en promenad hem till Satu och drack vin och snacka skit. Efter det bar det av till Tabazco och Pluto. Där vi konstaterade att vi nog skulle gått ut dagen efter. Fick reda på att Maskinen spelade på Pluto och Adam Tensta på Konrad (båda igår). Inte för att jag gillar Adam Tensta så värst mkt, men Maskinen hade jag gärna gått och hört. Oh Well.. 

Det var hur kul som helst å träna med Satu i onsdags. Men idag har jag världens träningsvärk i benen. (Bra iof, för då vet jag ju att det tog)
Jag skulle åka ner på stan och lämna lite papper imorse. Jag trodde jag skulle dö när jag började promenera ner till busshållplatsen. Det gick ju inte så jättesnabbt, plus att jag fick gå lite stelt för att inte ramla ihop. hahaha.
Värre blev det när jag skulle kliva på och av bussen! Jag kände mig som en gammal tant.

Kommentarer
Postat av: Satu

YEAAAAAH! i like that :) hehe..

2009-12-18 @ 13:47:55
URL: http://www.metrobloggen.se/Saaatu
Postat av: Hanna

DU är en tant! :-D

Jag är en boll... :-(

2009-12-21 @ 16:12:28
URL: http://hannaslillavarld.blogg.se/
Postat av: Satu

hoho din gamla tant! va händer?;)

2009-12-22 @ 12:03:30
URL: http://www.metrobloggen.se/Saaatu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0