Dan före doppare dan!! =)

Hallihallå my peeps ;)
Så var det snart julafton då och lagom till allt julfirande har jag lyckats bli sjuk =(. Typiskt! Men jag började känna mig dålig i helgen, så om jag har tur går det över snart.

Vet ni vad som är värre än att handla julklappar dagen innan julafton? Jo, att vara sjuk och handla julklappar dagen innan julafton.
Jag skulle köpa dom sista klapparna, så jag slängde på mig ett ton smink för att dölja min gröna nyans och bar mig av ner på stan. Det var sjukt lång kö i varje butik jag var in på plus att jag kallsvettades som en gammal ost. Det bara rann om mig. Till råga på allt blir folk galna bufflande egoister i julruschen. Jag som redan var yr och svag klarade mig precis med livet i behåll.
Smart som jag e (och ödmjuk oxå ;) ) hade jag planerat mina inköp i förskott för att tilbringa så lite tid som möjligt nere på stan bland alla galningar.

När jag väl inhandlat alla klappar och kommit hem (välbehållen) kände jag verkligen hur mkt jag runnit bort... fick t.o.m. byta tröja. Very fresh ;) Hoppas jag svettats ut min förkylning nu.

Om jag inte hinner in något mer idag får jag passa på att hälsa er läsare en Riktigt God Jul!!
Och för er som inte firar Jul; Ta hand om er själva och varandra! =) Peace out!


Kommentarer
Postat av: Satu

Åh, näe stackars dig. Jag beställde julklappar från nätet, mycket smart;) Hoppas du mår bättre! Puss stumpan

2009-12-23 @ 17:43:00
URL: http://www.metrobloggen.se/Saaatu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0