Grått väder och sömnlös natt

Ärligt.. Vad hände med det fina vädret. Var det inte typ sommar nyss?! =(
Härom natten hade jag as svårt att somna p.g.a. att det var näst intill storm ute. Först var det för att vinden ven och tjöt, men sen kom jag på att parasollen till utemöblerna var uppfälld.  Helt plötsligt blev jag jätte orolig att den skulle flyga iväg och varje gång vinden tog satts och rev igenom innergården tänkte jag;
-Jahapp. Nu blåste parasollen säkert iväg.
Jag låg länge och väl och försökte komma på om det var värt att gå upp och fälla ihop den, men tanken blev aldrig omvandlad till handling. Istället låg jag där i vad som kändes som timmar och oroade mig över nåt som jag nu i efterhand tycker var ganska onödigt. Det är en parasoll! Hallå lixom?!

Kommentarer
Postat av: § a t u

haha! du är fan som jag.. kan ligga i sängen o typ oroa mej för att en mördare ska komma in o döda mig för att ja har sovrumsdörren öppen men SÅ JÄVLA lat så ja inte orkar stänga dörren! hahaha

2008-05-14 @ 10:11:49
Postat av: Ahnna

Tur att man inte e själv iaf =)

2008-05-14 @ 10:40:43
Postat av: terpsichore

min kära syster-själ... verkar onödigt att oroa sig för något så simpelt som ett parasoll. endast ahnna ja! ;)
jag skall dock inte nedklaga, jag är ett nervvrak :)

2008-05-14 @ 23:59:36
URL: http://terpsichore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0