Börjar bli blogganiserad....

Har hört om folk som går hela dagen och översätter dagens händelser till blogginlägg.
-Crazy people! tänkte jag och fortsatte leva mitt liv, lyckligt ovetandes om hur hjärntvättad man kan bli av nåt så trivialt som en blogg. Lucky bastard!

Hade lite svårt att somna inatt och till min stora fasa hände det! Jag började tänka blogg... helt utan fövarning hade jag lyckats skriva ett inlägg i huvudet.
Om det är så här första dagen, hur kommer det då inte bli om en vecka, en månad, ve och fasa..ett år?!

Snart kommer ni se mig gå omkring och spela in alla mina tankar och dokumentera varenda sten jag passerar. =(



Ps. Det här var inte inlägget jag knåpade ihop inatt. Det var hur weird som helst, så jag tror inte jag lägger in det. Bättre att folk bara misstänker att man e lite galen, än att dom får det bevisat svart på vitt. Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0