alkisgubbe var allt jag hade i skafferiet.

Helt sjukt hur bakfylla kan få en hel dag att försvinna...
Var på en helt underbar tjejmiddag hos min lilla finska donna Satu. Det var jag, Satu, Yohanna och Jessica (helt onödigt å säga med vilka egentligen då Satu nog e den enda som läser min blogg som vet vilka de är, men damerna är värda ett omnämnande). Vi hade askul (för bilder besök blogen saaatu.blogspot.com). Middagen följdes av hopp och lek och en eller två öl för många på krogen.

Vaknar på torsdagsmorgonen med alkisgubbesmak i munnen. Eller jag har ju inte ätit alkisgubbe, så jag vet ine vad dom smakar.... om man inte räknar den där gången då csn bidraget var slut och alkisgubbe var allt jag hade i skafferiet. Men en gång är ju ingen gång ;)
Anywho.... det smakade inte rosor i min mun och när jag ställde mig upp upptäkte jag att jag inte var stadig på benen än. Så det blev å lägga sig i sängen igen. Och stanna där för resten av dagen.

Man blir lite sugen på att säga att man aldrig mer ska dricka, men dom orden är farliga. Det brukar innebära att man blir snorfull nästa gång man dricker,så jag tänker säga att jag ska dricka minst 2 öl mindre nästa gång. *rullar ögonen*

För det lär ju hända =(

Kommentarer
Postat av: Satu

hahaha så rätt honey så rätt! fan va ja garva åt ditt inlägg ;)

2008-05-17 @ 10:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0